ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ НА БАЗІ ОС ANDROID ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ “ЗАГАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ”

Л.М. Борщик, В.В. Панкратьєва

Анотація


Стаття розкриває високий потенціал використання мобільних пристроїв на базі ОС Android, як одного з видів сучасних навчальних засобів, під час вивчення шкільного курсу “Загальна географія”. Досліджено можливість використання ряду мобільних додатків за допомогою операційної системі ОС Android для сприяння формуванню загальної географічної культури школяра, задоволенню його пізнавальних інтересів. Проведено аналіз окремих розділів, тем курсу, запропоновано деякі прийоми роботи з використанням різних видів мобільних додатків під час навчальних занять та самостійної роботи учнів.


Ключові слова


мобільний пристрій;ОС Android;наочність;засоби навчання;мобільний додаток;географія

Повний текст:

PDF

Посилання


Innovating Pedagogy 2014 Exploring new forms of teaching, learning and assessment, to guide educators and policy makers. The Open University, 2014. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.openuniversity.edu/sites/www.openuniversity.edu/files/The_Open_University_Innovating_Pedagogy_2014_0.pdf.

Гінзбург М. Д. Application, як це українською? / М. Д. Гінзбург // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2004. – № 3. – С. 81–84.

Косик В.М., Хомич Т.А., Хомич Ю.Є. Використання мобільних пристроїв та планшетів на базі ОС Android в навчальному процесі.// Комп’ютеру школі та сім’ї. –2014р. – №4 – С. 19–22.

Ленс С. ОС Android и образование: можно ли научить планшетом? – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://android-mobile.ru/expert/os-android-i-obrazovanie-mozhno-li-nauchit-planshetom-1340871820.

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Географія. 6 – 9 класи. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/educational_programs/1349869088


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234