НЕГАТИВНІ ФАКТОРИ ДЛЯ ЗОРУ ШКОЛЯРІВ ПРИ РОБОТІ З КОМП’ЮТЕРОМ ТА ЇХ УСУНЕННЯ

І.С. Гаджиріга

Анотація


Підводячи підсумок, треба зазначити, що комп’ютеризація освіти має і негативні моменти, які можуть мати несприятливий вплив на зір школярів. Дослідження в цій галузі проводяться, але їх результати неоднозначні. Але треба віддавати собі звіт в тому, що не комп’ютер винен в погіршенні зору, а часто наше власне незнання елементарних правил норм гігієни при роботі за ним. І якщо вчителі, батьки і діти будуть дотримуватися вищевказаних рекомендацій, то все ж реально буде зменшити шкоду, що наноситься роботою за монітором, нашому зору!

Ключові слова


наслідки комп’ютеризації;інформаційно-комунікаційні технології;вплив комп’ютерів на зір учнів;негативні наслідки зорового перенапруження

Повний текст:

PDF

Посилання


Безруких М.М. Комп’ютер та здоров’я дитини – М. : Вентана-Графф, 2003. - с. 16.

Дорошенко О.Ю. Вплив комп’ютера на здоров’я користувача. – [Електронний ресурс] / О.Ю. Дорошенко. – Режим доступу: http://ukped.com/predmetni-metodiki/informatika/713.html.

Державні санітарні правила та норми «Влаштування і обладнання кабінетів комп’ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп’ютерах» ДСанПіН 5.5.6.009-98 (затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України 30.12.1998 р. № 9).

Кузьменко М. Компьютер и здоровье [Текст] / Энциклопедия для детей. Том 22. Информатика / Глав. ред. Е.А. Хлебалина. – Москва: Аванта +, 2003. – С. 454–458.

Наказ Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 09.03.2004 р. № 121/185 «Про вдосконалення профілактики та оздоровлення дітей з порушенням зору».

Шевчук Н. Якщо віртуальний світ цікавить більше, ніж реальність [Електронний ресурс] / Рівненський обласний науково-практичний тижневик «Медичний Вісник» – [Електронний ресурс] / Н. Шевчук. – Режим доступу: http://medvisnyk.org.ua/content/view/2016/28/.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234