ІНТЕГРАЦІЯ МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ ІКТ У МЕТОДИКУ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

О.А. Кучерук

Анотація


У статті розглянуто деякі аспекти проблеми модернізації шкільної україномовної освіти. На основі аналізу і синтезу теоретичних положень та педагогічної практики визначено закономірності навчання української мови з використанням ІКТ. Розкрито дидактичні умови інтеграції методів і засобів ІКТ у методику навчання української мови, наведено окремі приклади такої інтеграції.

 


Ключові слова


закономірності інноваційного навчання української мови;принципи комп’ютерного навчання;інформаційно-комунікаційні технології;інтеграція методів і засобів у навчанні української мови

Повний текст:

PDF

Посилання


Корицька Г. Теоретико-практичні аспекти використання блог-технології у процесі навчання учнів української мови / Галина Корицька // Моделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовища : монографія / [Копняк Н., Корицька Г., Литвинова С., Косенко Ю., Пойда С. та ін.] ; / за заг. ред. С. Г. Литвинової. – К. : Компринт, 2015. – С. 105–118.

Рождественська Д. Б. До проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні української мови та культури мови у загальноосвітній середній школі (на матеріалі 6-9 класів) / Д. Б.Рождественська, Н. В. Сороко // Інформаційні технології і засоби навчання / За ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука. – К. : Атака, 2005. – С. 162–170.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234