Використання електронної підтримки на адаптаційному етапі навчання іноземних студентів у педагогічних ВНЗ України

М.В. Лаптєва

Анотація


У статті проаналізовані сучасні програмні засоби навчання та їх впровадження у процес навчання іноземних студентів у педагогічних вищих навчальних закладах України. Використання таких сучасних електронних засобів, як електронні словники, дозволить іноземним студентам швидше адаптуватися в новому мовному середовищі. На базі Google можна створювати документи для того, щоб іноземні  студенти змогли скористатися необхідною інформацією за різними темами навчального предмету. Сервіси Web 2.0, які працюють он-лайн, роблять процес створення та розміщення дидактичних матеріалів простим та доступним, що дозволяє оперативно застосовувати цифрові навчальні ресурси.

Ключові слова


іноземні студенти; адаптація; електронні програмні засоби; сервіси Web 2.0; цифрові навчальні ресурси

Повний текст:

PDF

Посилання


Мультилекс [Электронный ресурс]. Режим доступу:: www.medialingua.ru

ABBYY Lingvo 14. Многоязычная версия. Электронный словарь

World Wide Words [Электронный ресурс]. Режим доступу:: http://www.worldwidewords.org

Кавтрев А.Ф. "Обзор компьютерных программ по физике для средней школы", Сб. РГПУ им. А.И. Герцена "Физическое образование в школе и вузе", С-Пб, 2007 г, с.89

Kybartaite A., Nousiainen J., Malmivuo J. Technologies and Methods in Virtual Campus for Improving Learning Process // Computer Application in Engineering Education. - 2013. vol. 21. - P. 185-192.

Наврось А.Г. Эффективное использование современных «облачных» технологий и информационно-коммуникационных технологий в образовательном процессе // Тенденции развития человекоразмерного образования в условиях становления сетевого общества: методология, технология, практика: Материалы общероссийской научно-практической конференции 25–26 апреля 2013 года, г. Владивосток. - Владивосток: Изд-во ПК ИРО. 2013. - С. 89.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234