Педагогічні умови формування творчого мислення майбутніх фахівців з інформатики

О.А. Брянцев

Анотація


У статті розглянуто професійну підготовку майбутніх фахівців з інформатики. У процесуальному аспекті аналізуються педагогічні умови, які сприяють ефективності процесу формування творчого мислення студентів: запобігання заниженої самооцінки студентами своїх творчих здібностей, залучення студентів до пошуків творчих ідей, включення студентів у творчу проектну діяльність.

Ключові слова


професійна підготовка; педагогічні умови; творче мислення

Повний текст:

PDF

Посилання


Бьюзен Т. 10 способов разить креативность. [Текст] / Тони Бьюзен. – Минск: Попурри, 2010. – 160 с.

Питерс Т. Представьте себе. [Текст] / Том Питерс. – СПб.: Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 452 с.

Рейнольдс Г. Презентация в стиле Дзен: дизайн, разработка, проведение и примеры. [Текст] / Гарр Рейнольдс. – М.: Вильямс, 2009. – 240 с.

Робинсон К. Призвание. Как найти то, для чего вы созданы, и жить в своей стихии. [Текст] / Кен Робинсон при участии Лу Ароники. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2010. – 368 с.

Сисоєва С. Педагогічна творчість у науковому просторі педагогіки. [Текст] / Світлана Сисоєва // Філософія педагогічної майстерності: [збірник наукових праць]. – Київ—Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2008. – С. 51-58.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234