Місце і роль Інтернет-технологій у системі професійного самовдосконалення вчителя початкової школи

Н.Ю. Шустова

Анотація


Здійснено огляд основних Інтернет-технологій, які необхідні вчителю початкових класів у його професійній діяльності. Обґрунтовано місце та роль цих технологій у системі професійного самовдосконалення майбутнього вчителя початкової школи.

Ключові слова


Інтернет-технології; професійне самовдосконалення вчителя; професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи

Повний текст:

PDF

Посилання


Абалуев Р. Н., Астафьева Н. Г., Баскакова Н. И. и др. Интернет-технологии в образовании: Учебно-методическое пособие. Ч.3. –Тамбов: Изд-во ТГТУ, 2002. – 114 с.

Воротникова І. П. Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів природничо-наукових дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. №2 (22). - Режим доступу до журналу: http://www.journal.iitta.gov.ua

Моцик Р. В. Використання інформаційних технологій при підготовці сучасного вчителя початкових класів/ Р. В. Моцик //Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань, 2014. – № 48. – С.121-126.

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 рр. [Електронний ресурс] // Міністерство освіти і науки України. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/images/files/news/12/05/4455.pdf.

Шакотько В. В. Методика використання ІКТ у початковій школі / В.В. Шакотько. – К. : Комп’ютер, 2008. – 128 с.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234