Особливості професійної підготовки бакалаврів з програмної інженерії в університетах США

Світлана Вікторівна Симоненко

Анотація


У статті розглядаються особливості підготовки бакалаврів з програмної інженерії в університетах США. Пояснено розбіжність у спрямованості підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах світу. Надано діапазон ступенів, які можуть отримати бакалаври з програмної інженерії в університетах США. Представлено результати аналізу навчальних планів підготовки бакалаврів з програмної інженерії у провідних університетах США та висвітлено спільні риси.

Ключові слова


професійна підготовка, програмна інженерія, бакалавр з програмної інженерії, інженер-програміст, навчальний план

Повний текст:

PDF

Посилання


Круглик В. Аналіз змісту та організації підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах США / В. Круглик, В. Осадчий, С. Симоненко // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 107-114.

ABET Accredited Engineering Programs [Electronic resource]. – Retrieved from http://www.abet.org/.

Educating the Engineer of 2020: Adapting Engineering Education to the New Century. – Washington D.C.: National Academies Press, 2005. – 209 p.

Shaw M. Software Engineering Education: A Roadmap / M Shaw // Future of Sofware Engineering, Limerick, Ireland, 2000. – P.371-380.

Software Engineering 2014. Curriculum Guidelines for Undergraduate Degree Programs in Software Engineering. A Volume of the Computing Curricula Series. Joint Task Force on Computing Curricula IEEE Computer Society, Association for Computing Machinery.- IEEE Computer Society, Association for Computing Machinery, 2015. – 134 p.

Hislop W. А collaborative bachelor's degree in software engineering / Gregory W. Hislop, Spiros Mancoridis, P. M. Shankar // IEEE Frontiers in Education Conference, 2003. – P.14-18.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234