Реалізація комп’ютерної підтримки інноваційних технологій корекції дисграфій

Hanna Bryantceva, Eugen Dovbnya, Hanna Chemerys

Анотація


У статті, ґрунтуючись на аналізі науково-методичної літератури та мережних джерел oпиcaнi oснoвнi причини й особливості виникнення дисграфії та досліджено інноваційні методи її профілактики й корекції. Подано розуміння поняття «дисграфія» та досліджено особливості її виникнення та розвитку. Розглянуто особливості використання інформаційних технологій у корекційній педагогіці та під час корекції вад письмової мови зокрема. Також у статті представлено результати розробки та опис функціональних можливостей розробленого авторського програмного засобу з комп’ютерної підтримки інноваційних технологій корекції дисграфії «Майстер Олівець». У подальших перспективах дослідження заплановано проведення експериментального дослідження з метою з’ясування ефективності використання розробленого програмного засобу у процесі корекції дисграфії.

Ключові слова


корекційна педагогіка, логопедія, дисграфія, комп’ютерна підтримка, інноваційні технології корекції

Повний текст:

PDF

Посилання


Edublox Online Tutor | Development, Reading, Writing, and Math Solutions. (n.d.). Retrieved from https://www.edubloxtutor.com. (in English)

Hardman, M.L., Drew, C.J., & Egan, M.W. (1996). Human exceptionality: society, school, and family. Boston, Allyn & Bacon. (in English)

Lerner, J. (1993). Learning Disabilities: Theories, Diagnosis, and Teaching Strategies. Houghton Mifflin. (in English)

Niemann, D. (1996). Word prediction makes the difference: learning disabilities in middle school. TECH-NJ: Technology, Educators, & CHildren with disabilities – New Jersey, 8 (1), 4-8. (in English)

Bugrimenko, E. A., & Cukerman, G. A. (1994). Learning to read and write. School difficulties of well-off children. Moscow: Znanie. (in Russian)

Kornev, O. M. (1997). Disturbances in reading and writing in children: Teaching aid. Saint-Petersburg: MіM. (in Russian)

Lalaeva, R. I. (1998). Disorders of reading and ways of their correction in younger schoolchildren. Tutorial. Saint-Petersburg: SOJuZ. (in Russian)

Momot, T. = L. (2014). Correction of dysraphies. Guidelines. Tutorial. Ternopil: Bohdan. (in Ukrainian)

Sadovnikova, I. N. (1997). Violations of written speech and their overcoming in younger schoolchildren. Mosow: Vlados. (in Russian)

Smetannikova, N. N. (2005). Strategic approach to teaching reading. Interdisciplinary problems of reading and literacy. Moscow: Professional'naja biblioteka shkol'nogo bibliotekarja. (in Russian)

Jasjukova, L. A. (2007). Psychological and pedagogical causes of illiteracy of modern schoolchildren. Nacional'nyj psihologicheskij zhurnal, 1 (2), 112-116. Retrieved from http://npsyj.ru/pdf/npj_no02_2007/npj_no02_2007_112-116.pdf. (in Russian)


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234