Досвід реалізації професійного консультування молоді засобами віртуальної реальності

Вячеслав Володимирович Осадчий, Костянтин Сергійович Ліхачов

Анотація


Стаття присвячена опису практичного досвіду реалізації професійного консультування молоді засобами віртуальної реальності. Наведені завдання розробки мобільного додатку мобільного додатку віртуального туру за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки». На основі розглянутої літератури проведений аналіз можливостей інструментальних засобів для розробки віртуального туру. Мета роботи полягає в розробці мобільного додатку що використовує технологію віртуальної реальності, для реалізації завдань професійного консультування молоді. На основі технічного завдання, аналізу інструментальних засобів для розробки віртуального туру розроблено алгоритм роботи мобільного додатка для реалізації завдань професійного консультування молоді засобами віртуальної реальності.

Ключові слова


віртуальна реальність; мобільний додаток; професійне консультування; інструментальні засоби

Повний текст:

PDF

Посилання


Биллиг, В. А. (2005). Основы программирования на C#. Курс лекций. Взято с http://docplayer.ru/29377942-Osnovy-programmirovaniya-na-c-billig-vladimir-arnoldovich-kurs-lekciy-pdf-dlya-hunger-ru-ot-nerezus-a.html.

Власенко, Ф. П. (2014). Віртуальна реальність як простір соціалізації індивіда. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії, (56), 208-217.

Леднёв, А. (2018). Какую платформу выбрать для создания мобильной игры. Лайфхакер. Взято с https://lifehacker.ru/2016/10/05/mobiledev/.

Лозовский, В. (2016). iOS и Android «съели» 98,4% рынка смартфонов. iPhones.ru. Взято с https://www.iphones.ru/iNotes/538609.

Осадчий, В. В. (2005). Педагогічні засади професійного консультування молоді засобами Інтернет. (Дис. канд. пед. наук). Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, Вінниця.

Хашими, С., Коматинени, С., & Маклин, Д. (2011). Разработка приложений для Android. Санкт-Петербург: Питер.

Хокинг, Дж. (2015). Unity в действии. Мультиплатформенная разработка на C. Санкт-Петербург: Питер.

Шарп, Д. (2017). Microsoft Visual C#. Подробное руководство. Санкт-Петербург: Питер.

Nystrom, R. (2014). Game Programming Patterns. Genever Benning.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234