Вивчення перспектив впровадження змішаного навчання у вищому навчальному закладі

Лілія Павленко, Олексій Пушнєй

Анотація


Робота присвячена детальному вивченню сучасного стану впровадження змішаного навчання та визначенню основних засобів його організації. У статті проаналізовані переваги та недоліки змішаного навчання, на які слід звернути увагу під час впровадження змішаного навчання у вищих навчальних закладах. Серед викладачів кафедри комп’ютерних технологій в управлінні та навчанні й інформатики факультету фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти Бердянського державного педагогічного університету було проведено дослідження, результати якого показали, що на сьогоднішній день більшість викладачів використовують змішані форми навчання у професійній діяльності, тому досліджувана тема є актуальною та потребує детального вивчення. Визначено, що найчастіше засоби змішаного навчання використовуються під час проведення лабораторних робіт. Опитування показало, що більшість викладачів використовують у професійній діяльності засоби LMS Moodle та Сервіси Google. Враховуючи популярність даних платформ, плануємо розробити методичні вказівки до використання дистанційних платформ LMS Moodle та Сервісів Google у навчальному процесі вищих навчальних закладів.

Ключові слова


змішане навчання; засоби організації змішаного навчання; дистанційні платформи; анкетування

Повний текст:

PDF

Посилання


Бакалов, В. П. (2007). Дистанционное обучение. Концепция, содержание, управление. Москва: Горячая линия-Телеком.

Логинова, А. В. (2015). Смешанное обучение: преимущества, ограничения и опасения. Молодой ученый, 7 (87), 809-811.

Павленко, М. П., & Павленко, Л. В. (2017). Впровадження змішаного навчання в Бердянському державному педагогічному університеті. Інформаційні технології в освіті та науці, 1 (9), 192-195.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234