Використання методів ТРВЗ у роботі з дітьми дошкільного віку засобами ІКТ

Людмила Василівна Козак, Ірина Анатоліївна Швидка

Анотація


У статті окреслено основні зміни, що відбулися в системі освіти упродовж останніх років; відображено ідею використання технології розв’язання винахідницьких завдань в роботі з дітьми дошкільного віку; визначено можливості використання засобів інформаційно комунікативних технологій для підвищення якості дошкільної освіти; описано доцільність використання блогу для роботи з дітьми дошкільного віку за технологією розв’язання винахідницьких завдань; розглянуто доцільність використання блогу для роботи з дітьми дошкільного віку з використанням технології теорії вирішення винахідницьких завдань; обґрунтовано методики теорії вирішення винахідницьких завдань у роботі з дітьми дошкільного віку та їх використання за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.

Ключові слова


засоби ІКТ; дошкільна освіта; ТРВЗ-технології; блог; технології; метод; мультимедія

Повний текст:

PDF

Посилання


Альтшуллер, Г. С. (1979). Творчество как точная наука. Москва: Советское радио.

Альтшуллер, Г. С., & Вёрткин, И. М. (1994). Как стать гением. Жизненная стратегия творческой личности. Минск: Беларусь.

Березина, В. Г., Викентьев, І. Л., & Модестов, С. Ю. (1994). Детство творческой личности. Санкт-Петербург: Издательство Буковского.

Гин, А. А. (1996). О творческих учебных задачах. Педагогика + ТРИЗ: сб. ст. для учителей, воспитателей и менеджеров образования, (1), 20-25. Гомель: ИПП «Сож».

Ефремов, С. В. (2002). ТРИЗ для решения проблем обучения. Развитие творческих способностей детей с использованием элементов ТРИЗ. ИИЦ «ТРИЗ - инфо».

Запорожченко, Ю. Г. (2013). Використання засобів ІКТ для підвищення якості інклюзивної освіти. Інформаційні технології в освіті, (15), 138–145.

Сухомлинский, В. А. (1984). Сердце отдаю детям. Киев: Радянська школа.

Яценко, А. В. (2011). Джерельце творчості. ТРВЗ. Харків: Ранок.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234