Програмний модуль для створення навчальних засобів з використанням технології Drag-and-drop

Віра Михайлівна Малкіна, Ольга Геннадіївна Зінов’єва, Микола Юрійович Мирошниченко

Анотація


Сучасний процес навчання неможливий без застосування новітніх інформаційно-комунікативних технологій. Інтеграція сучасних освітніх та інформаційних технологій стає важливою умовою для вдосконалення процесу навчання. У зв’язку з тим, що для реалізації впровадження нових методів навчання сучасному педагогу потрібні спеціальні знання в області програмування або послуги програмістів, виникає необхідність розробки таких інструментів, які дозволять непідготовленому користувачу самостійно створювати навчальні програми та засоби. У статті пропонується методика створення такого середовища розробки навчальних програмних систем на основі технології Drag-and-drop. Розроблений програмний продукт дозволяє створювати спеціальні елементи управління, які мають властивості «Drag-and-Drop». Кожен з елементів управління створюється в діалоговому режимі користувачем за допомогою команд меню програми. Програма має дружній інтерфейс і зручна у використанні.

Ключові слова


навчальний програмний засіб; навчальна інформаційна система; технологія Drag-and-drop; інформаційні технології навчання

Повний текст:

PDF

Посилання


Власов, Д. А. (2009). Возможности профессиональных математических пакетов в системе прикладной математической подготовки будущих специалистов. Вестник Российского университета дружбы народов. Серия: Информатизация образования, 4, 52–59.

Жалдак, М. І., Лапінський, В. В., & Шут, М. І. (2004). Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики: посібник для вчителів. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова.

Красножон, О. Б. (2010). Комп’ютерна підтримка методів Адамса і Рунге-Кутта наближеного розв’язування диференціальних рівнянь. Інформаційні технології і засоби навчання, 5 (19). Взято з https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/viewFile/360/317.

Овсієнко, Ю. І., & Флегантов, Л. О. (2010). Методика вивчення алгоритму побудови математичних моделей методом найменших квадратів із використанням комп’ютерної техніки. Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (18). Взято з https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/viewFile/336/351.

Осадчий, В. В., & Осадча, К. П. (2012). Теорія і практика створення комп’ютерних програм навчального призначення. Теорія та методика електронного навчання, 3, 250–255.

Стеценко, Г. В. (2009). Технологія веб 2.0 як засіб використання освітніх веб-ресурсів майбутніми вчителями інформатики. Взято з http://galanet.at.ua/publ/1-1-0-27.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234